14 Mart 2013 Perşembe

Yves Rocher Cilt Bakımı-2

Yves Rocher Gözenek Sıkılaştırıcı Film Maske (75ml)

Bunu da aynı indirimden almıştım. Bu maskeyi gerçekten çok sevdim ve bitmesini istemiyorum:) maske gözenekleri derinlemesine temizliyor ve gözenekleri sıkılaştırıyor. Temiz cilde ince bir tabaka halinde uygulayıp 15 dk. bekletiyorsunuz ve soyarak temizliyorsunuz. Ürün şeffaf renkli ancak mentollü ve ağır bir kokusu var. Tavsiye ederim gözenekli ve yağlı ciltlere. Fiyatı da 28 ya da 32 civarıydı indirimsiz, hatırlayamadım.


2 yorum:

  1. tam da merak ettiğim bir üründü,hatta nemlendirici maskesiyle birlikte almak istemiştim. bir deneyim o vakit :)

    YanıtlaSil
  2. Yves Rocher ürünlerinden genel olarak çok memnunum beğenmediğim bir ürünü olmadı umarım siz de beğenirsiniz:)

    YanıtlaSil