28 Mayıs 2013 Salı

La Roche Posay Effaclar Duo yorumlarım ve sizin cilt bakımı tavsiyeleriniz?

Herkese merhaba:) bu aralar sivilcelerle başım dertte. Zaten sivilceye meyili yağlı bir cildim var üstüne aşırı kahve tüketimi ve sınav stresi de eklenince aktif sivilcelerimin sayısı oldukça arttı. Daha önce roacctane tedavisi gördüm yaklaşık 6 ay. Uzun zaman önceydi tabiki. Fazlasıyla da yararını gördüm çünkü sivilceler artık ne yapsam ne kullansam geçmez hale gelmişti ve yüzümde derin izler bırakmaya başlamıştı. Şu an maalesef ki izleri mevcut:( doktoruma bu sebeple çok ama çok kızıyorum. Roacctane tedavisinden önce zaman kaybettirdi bana başka başka haplar vererek. Neyse sonuçta yüzüm tamamıyla sivilcelerden arındı derken 5 sene sonra bugünlerde yine eski zamanlarıma dönmekten korktum. Elbette yine duyduğum iyi bir doktor var gitmeyi ihmal etmeyeceğim. Ancak sınav üstü moralimi daha da bozmak istemem malum sivilce tedavileri zor ve sinir bozucu. Üstüne yaz ayları, güneş ışınları da eklenince çok dikkatli olmak gerek. O yüzden doktor işi bir süre askıda kalacak.
Şu aralar yaklaşık 2 ay önce aldığım La roche posay Effaclar duo ve 2 hafta önce edindindiğim effaclar jel ikilisini kullanıyorum. Effaclar duo ilk zamanlar sivilcelerimi kusturdu yeni yeni sivilceler çıktı ve tabiki çok moralim bozuldu. Ancak yaklaşık 20 gündür bu kremin muhteşem etkilerini görmeye başladım çıkan sivilceler kurumaya lekeler kaybolmaya başladı. Bugünlerde aktif sivilcem çok ancak gece sürüp yattığımda sabaha kurumuş ve sönmüş olarak uyanıyorum. Sabah ve akşam temiz cildime uyguluyorum. Bu kremden ben çok çok memnun kaldım. Bitmek üzere ve yakında yenisi alınacak.
Sizlere asıl sorum şu olacak arkadaşlar:) ben la roche posayın iki ürününden de memnun kaldım. Ve fotoğraflarını koyduğum ürünleri ( Effaclar Micro soyucu Tonik, cicaplast, termal su ve 50 faktörü güneş koruma kremi) aklımın bir köşesinde almayı planlıyorum. Ancakmher markanın her ürünü elbette iyi olamaz ve tabiki indirim kullanan kişilerin ciltlerine göre değişir bunu biliyorum. La roche posayin bu ürünlerinden hangilerini kullanıyorsunuz/ kullandınız ve memnun kaldınız? Az çok benim sivilce problemim anlaşıldı bence derdim aktif sivilceler ve geride bıraktığı koyu lekeler. Bu ürünlerden hangilerini eklemeliyim bakım rutinime?başka markadan kullandıklarınız varsa onlar hakkındaki yorumlarınızı da bekliyorum.
Hepinize bakımlı, sivilcesiz, güzel günler:)






6 yorum:

  1. Merhaba.La Roche Posayın bir çok ürününü kullandım.Ben de dediğin gibi roacuttane tedavisi gördüğüm süreçte doktorum tavsiye etmişti bu markayı.ÖZellikle güneş kremini.1.5 yıldır La Roche'un güneş kremini kullanmıyorum ve aşırı memnunum.Beyaz tenli bir insanım en ufak güneş bile anında kıpkırmızı yapar ama bu güneş kremini kullandığımdan beri öyle bir sorun yaşamıyorum.Yapısı çok hafif.Süt gibi kesinlikle yağlı his bırakmıyor çabuk emilliyor.

    Şu sıralarda Effaclar mikro soyucu toniğini kullanıyorum.Bunu almamdaki amaç gözeneklerimi sıkılaştırmasıydı.İlaç tedavimin sonunda sivlcilerden kurtuldum ama malesef gözeneklerimi açtı.İşe yarayacağını düşündüm ama malesef 3 aydır kullandım gözeneklere etkisi olmadı.Onun dışında memnunum cildi çok güzel temizliyorç.Alkollü bir tonik biraz yakıyor yüzümü.Sivilce çıkmasını önlüyor ve varsada küçültüyor.
    Bir de termal suyunu kullanıyorum onun hiç bir yararı yok bence.Nemlendirmesi falan da yok.Tek işime yarayan kısmı duştan sonra sıkıyorum yüzüme ya da sıcakladğımda serinletiyor.Eksiklik yaratan bir ürün değil :)
    Umarım yardımcı olabilmişimdir.Genel olarak seviyorum La Roche Posayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim güzel tavsiyelerin için:) termal suyu pas geçip avebne deneyeyimo zaman onu da çok duyuyorum şu aralar. Güneş kremi kesinlikle alınacaklar arasına girdi zaten:)

      Sil
  2. canım ben cildimi La Roche Posay'e emanet eden biri olarak çok memnunum.Öncelikle effaclar yıkama jeli, benim yağlıya dönük karma cildime önerilmemişti.Çünkü cildi biraz fazla kurutup,yağ üretimini artırıp sivilceye yol açabilirmiş. O yüzden köpük formunda olanı aldım,kullandım ve çok çok memnun kaldım.Bioderma bitince tekrar ona dönücem.Duo'dan ben de memnunum,aynen devam :).50 faktörlük kremini de kullanıyorum,çok çok etkili bence.30 faktörden tek farkı,cildi daha uzun süre koruması o yüzden boşuna kimyasal oranını artırmayın diyorlar ama ben yine de gittim 50 faktörlük aldım.Termal su ise cildini yatıştırabilir, ben de denemeyi düşünüyorum. Bir de son olarak ben bu aralar Bioderma Sebium Global'ı cildimde sivilcenin çıkmak üzere olduğu yere uyguluyorum. Bir kalkıyorum,sivilcenin oluşumu durmuş ve o bölge kurumuş.Eczaneden bir tester alıp denemeni tavsiye ederim :) off çok uzun oldu ama mevzu cilt :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiml yorumların için:)Jel bende kurutma yapmadı sanırım cildim çok yağlı o yüzden :) Effaclar duo ise gittikçe alınacak. Güneş kreminin sanırım ben de 30 faktörlü olanını alacağım. Termal su konusunda ise bir de avene var aslında ben la roche den daha fazla onun adını duydum bu konuda sen de araştır istersen:)sebium global in de testerını edinip mutlaka deneyeceğim.

      Sil
  3. harika bir yazı olmuş! benim de sivilcelerle başım dertte bu nedenle la roche posay'in bu iki ürününe mutlaka bakacağım :) inşallah hepimiz şu sivilcelerden kurtuluruzz :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:)umarım sen de kısa zamanda kurtulursun bu dertten.

      Sil