20 Ağustos 2013 Salı

Yves Rocher Pure Calmille Temizleme Jeli ve Tonik

Herkese merhaba:) Bugün iki temizleyici ürün yorumlamak istedim. Bu iki ürünü Yves Rocher'nin doğum günü kampanyasından aldım. Bir alana bir bedava kampanyası vardı. Bu ürünleri Ağustos başında aldım ve aldığımdan beri gece-gündüz kullandım.
İlk ürünümüz Yves Rocher Pure Calmille Temizleme Jeli. Zaten daha önce bu üründen bir kutu kullanmıştım. Memnun kaldığım bir üründü. Yine almaktan çekinmedim o yüzden. Jel yapıda fakat fazla köpürmüyor. Çok derinlemesine temizlediğini de söyleyemem ama bu jelin en güzel özelliklerinden beri cildi kurutmaması. Ben yağlı cilde sahibim ve cildimin yağ dengesi çok çabuk bozulabiliyor. Bu ürün oldukça hassas ve mis gibi papatya kokuyor:) çok abartmamakla birlikte kullanılabilecek güzel bir ürün. 200 ml şık bir şişede geliyor. Pompasız fakat kullanımı zor değil. Fiyat: 22.90 tl.

                             
Diğer ürünümüz Yves Rocher Pure Calmille Tonik: Bu ürünü ilk defa kullanıyorum. Genellikle tonik sevmeyen biriyim çünkü tonikler benim cildimi ya çok kurutuyor ya da yağlandırıyor. Bundan önce iki kutu Yves Rocher Pure System serisinin toniğini kullandım ve ondan çok memnun kaldım. O bitince bu kampanya denk geldi ve bu sefer bu toniği denemek istedim. İyiki de almışım diyorum. Çok çok sevdim bu toniği. Ne yakma ne yağlandırma ne de kurutma hiç bir kötü etkisi olmadı cildime. Mis gibi kokuyor ve cildinizi bu tonikle silerken temizlediğini hissediyorsunuz. Oldukça ferah bir his bırakıyor ve germiyor cildi. Göz ve çevresinde de kullanılıyor. Bunu temizleme jeline göre çok daha fazla sevdim. Daha iyisini bulana kadar yeni toniğim budur:) 
200 ml ve fiyat: 22.90 tl. 

                              


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder