16 Ağustos 2013 Cuma

The Balm Instain Pinstripe Allık

Herkese merhaba:) Uzun zamandır ürün inceleme yazısı yazmamıştım. Bu ürünle ürün inceleme yazılarına kaldığım yerden devam etmek istiyorum:) 
Bugünkü ürünümüz The Balm'ın geçtiğimiz kış çıkarttığı instain allık serisinden ''pinstripe''.

Ambalajı her zamanki gibi çok şirin:) dergi kapağı şeklinde tasarlanmış, bu da albenisini arttırıyor doğrusu. Bu renk mor alt tonlu, mürdüm bir renk ve içinde altın ışıltılar barındırıyor.

Allığınızı renk vermesi pinemnti tam olması geçtiği gibi bence. Sizi fazla uğraşırmadan fırçaya geliyor ve tek dokunuşla rengini veriyor.

Ben bu rengin daha çok esmer tenlere yakışacağını düşünüyorum:) bu allığı the balm ın cabana boy allığına benzetenler olmuş ama bence tamamen ondan farklı bir renk. Cabana boy pembe alt tonlu iken bu daha morumsu ve altın ışıltılı. Nars ın ''sin'' allığına dupe olarak gösteriliyor.

Ürünün diğer the balm allıklarına göre gramajı daha az. 5.5 g. Bence bir allık için yeterli bir gramaj.


Allığına satış fiyatı: 27 tl. Ben Gratis'in Bayram indiriminden %50 indirimle 13.50 tl'ye aldım.
Bu allığı esmer tenlere ve hafif ışıltı sevenlere rahatlıkla tavsiye edebilirim:)

5 yorum:

  1. Cabana boya hiç benzemiyor. Ayrıca benim cilt tonumla hiç uyuşmadı çok koyu geldi diğerlerini aldım ben de:) güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) siz de güle güle kullanın the balmları:))

      Sil
  2. ben mor herşeyden korkardım ama bu allık bronzlaşınca enfes oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle:) bronz ten için harika bir ton:)

      Sil
  3. Evet Cabana Boy allık ile alakası bile yok bence de, güle güle kullan, ben de severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil