3 Mart 2013 Pazar

Loreal Paris Pure Zone 30 sn. Chrono Clear Temizleme Jeli

Loreal in bu temizleme jelini yeni çıktığı zaman üzerindeki clean pod undan dolayı merak edip almıştım. 1 seneden fazla oldu o zaman da çok beğenmiştim yine çok beğeniyorum. Cildi kurumadan temizlemesi konusunda çok başarılı. Yağlı ve problemli ( siyah nokta, akne vb.) ciltlerin tercih edebileceği çok güzel bir ürün bu.

Ürünün vaatleri şöyle: Derinlemesine arındırıcı jel, anında etki*
1. Sivilcelere karşı**
2. Siyah noktalara karşı**
3. Parlamaya karşı**




Clean padi çıkarıp üründen sıkarak masaj yaparak yıkıyorum ve sonuçtan gayet memnunum. Derinlemesine temizlik ve ferahlık sağlıyor cildimde:)) Ancak parlamaya karşı uzun süreli bir etkisini göremedim ben. uzun süredir kullanıyorum 2. Şişem bitince tekrar alacağım bir ürün:))
Ürünün indirimsiz fiyatı17.90 dı gratiste indirimle 10 tl ye almıştım.

1 yorum:

  1. bu ürünü bi iki kez kullanmıştım ben..çok ferah ve rahat hissetmiştim sonrasında..cildim de herhangi bir siyah nokta sivilce vs problemi olmadığından bir daha kullanmadım..

    YanıtlaSil