9 Mart 2013 Cumartesi

Rimmel London Apocalips Likit Ruj

Bu ürünü bloglardan görüp merak etmiştim ve 8 Mart indiriminde stay matte pudrayla birlikte almıştım. İkini ürüne % 50 indirim kampanyası vardı. Ürünün bendeki rengi 600 nude eclips. Ürünün fiyatı: 12.99
Bu ruju beğendim. Ben fazla ruj ya da gloss kullanmayı sevmediğim için nude bir ton tercih ettim ki iyi de yapmışım bu renk gerçekten her makyaja çok uygun. ( Swatch yapmadım makinemin görüntü kalitesi iyi değil ama internetten swatchlara mutlaka bakmalısınız:)).Dudakta duruşunu ve yapısını çok beğendim. Bir gloss gibi yapış yapış değil ama çok mat da değil. Ancak kalıcılık konusunda başarısız sık sık tazelemek gerekiyor. Ben bu ürünü sevdim diğer renklerini de alabilirim indirime girdiğinde. Herkese bol alışverişi günler:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder