17 Mart 2013 Pazar

Essence Jel Eyeliner: 02 London Baby

Essence in jel eyelinerlarının methini çok okudum bloglarda. En sonunda gidip almaya karar verdim . Ama nasıl oluyorsa ne zaman gitsem siyahını bulamadım.En sonunda essence ürünlerinde 3.50 tl kampanyasıyla bu kahverengi eyeliner ı almış oldum. Siyahı arıyorum hala denk gelemedim maalesef:( bu kahverengi olanı.
Bu eyeliner gerçekten kendisi hakkında söylenen ne kadar övgü varsa hepsini hakediyor. Yapısı muhteşem, rengi muhteşem. Kalıcılığı çok çok iyi. Dün swatch yaptıktan sonra ıslak mendile silmek istedim çıkmadı. Ancak suya dayanıklı makyajı çıkaran bir temizleyici ile çıkıyor. Yapısı yumuşacık. Sürümü kolay. Ben essence in kesik uçlu eyeliner fırçası ile uyguluyorum. Çok çok sevdim bunu kısaca. Geçen yaz 3.50 tl ye almıştım. Normal satış fiyatı 9.90 diye hatırlıyorum değişmediyse. Yazdan beri bende herhangi bir kuruma belirtisi de yok:) tavsiye ederim herkese:)

2 yorum:

  1. Çıkarmak için önce panda ya dönüşsemde vazgeçemeyeceğim bir eyeliner. :) Fiyatına göre de performansı çok çok iyi ;)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle fiyat performans mükemmellere de 3.50 adüşünce fiyatı harika oluyor:) keşke siyahını da bulabilseydim

    YanıtlaSil