17 Mart 2013 Pazar

Essence Kaş Kiti

Essence den merak edip aldığım bu kiti benim ilk kaş farım. Yaz bitimi almıştım ve aldığımdan beri hep kullandım. Gördüğünüz gibi açık tarafı oyuldu iyice. Ben her iki tarafı da kullanabiliyorum kaşlarımın renginden dolayı. Çok esmer olanlara açık olan taraf yaramayacaktır. Ancak genel olarak her iki renk de ideal renkler kaş için. Karıştırıp da kullanabilirsiniz. İçinden 3 tane kaş kalıbı çıkıyor. Ama bunların hiç biri benim kaşıma uymadı. Sizin kaşınıza uyarsa pratik uygulama sağlayabilir. Farlarda hiç bir şekilde kızıllık yok ki bu en sevdiğim yönü oldu. Bu sayede çok çok doğal duruyor kaşlarınız. Kalıcılığı da gerçekten güzel. Kaşa yapışıp bırakmıyor bu var sanki:)
Fiyatı: 8.49 tl idi.
Tavsiye edilir:) sizlerin de bana tavsiye edebileceğiniz başka kaş ürünleri var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder