21 Mart 2013 Perşembe

Essence Clear&Matt Fondöten

Herkese merhaba:) bugün çok severek kullandığım bir fondötenden bahsetmek istiyorum sizlere. Essence in yağsız clear&matt fondöteni. Yağlı ciltler için biçilmiş kaftan bence bu fondöten:) yağlanmaya kesin çözüm getirmiyor elbette ama bu zamana kadar yağlı ciltlere yönelik kullandığım fondötenler arasında en iyi bu diyebilirim. 5-6 saate kadar mat kalıyor cildim, tabi mutlaka bir pudrayla kullanmak gerekiyor. Ürünün yapısı ne çok katı ne de çok sıvı tam ayarında bence:) kapatıcılığı da ideal düzeyde. Hatta bir tık yüksek bile diyebilirim:) üç renk tonu var bendeki en açık olanı. Keşke daha fazla renk seçeneği olsaydı. Çünkü renk tutmuyor bu 3 seçenek arasında.
Fiyat performans açısından değerlendirirsek mükemmeli yakalamış essence bu konuda:)
Fiyatı: 10.99

2 yorum:

  1. Allah'ım istek yazı istesem bu kadar olurmuş!
    cildim yağlı ve mat görünümlü bir fondöten istiyordum ama kararsızdım.
    çok mutlu oldum su an :)
    yazı için ellerine sağlıık!! :)

    YanıtlaSil
  2. Kübra kesinlikle denmelisin bu fondöteni umarım doğru rengi bulursun:)
    Güzel yorumun için çok teşekkürler:))

    YanıtlaSil