16 Mart 2013 Cumartesi

Haftasonu Alışverişi: D&R, Mango, Yves Rocher

Bugün istediğim birkaç kitabı almak için çıkmıştım. E birkaç kitapla yetinmedim. Mango'ya uğradım. İndirim hala devam ediyordu. Kendime bu güzel cüzdanı aldım. Eski sezon değildi esasında ama indirim yapmışlar.(26.99'dan 16.99'a düşmüştü). Oradan çıkıp Yves Rocher' e bir göz atayım dedim. Bu banyo küpleri ve incileri ne zamandır dikkatimi çekiyordu. Sırf denemek için birer tane aldım.(Banyo küpü 2.90, banyo incisi 1 tl).Bakalım nasıl çıkacak. Kitapları da okuduğum da mutlaka sizlerle paylaşacağım:)
Hepinize mutlu hafta sonları:))

4 yorum:

  1. Güle güle kullanın :)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Daha iyileri sizin olsun inşallah:)

    YanıtlaSil
  3. Banyo kupu ve zinciri ne icin scaba. Tanidik gelmedi bana. Cuzdani gule gule kullan rengi cok guzelmis:)

    YanıtlaSil
  4. Banyo küpü ve incisi küvet içi:) cüzdanı ben de beğenecek aldım teşekkür ederim:) ama değişik bir malzemeden yapılmış elin izi kalıyor bakalım sonu ne olacak:))

    YanıtlaSil