2 Mart 2013 Cumartesi

The Balm...

The balm la tanışmam çok eski değil..Birkaç ay önce %50 indirime girdiğinde bir tekli farını yalnızca rengi ve yapısını çok beğendiğim için almıştım. Ama farı bu kadar seveceğimi bilseydim o indirimde başka ürünlerini de almak isterdim:))
Neyse sonra zamanla indirimdeyken aldığım birkaç ürünü daha oldu ki bunların hiçbirinden memnuniyetsizlik duymadım hepsine bayıldım tek kelimeyle. Hepsini severek kullanıyorum:)Balm shelter, nude tude palet ve bahama mama bronzer:)
Yani sahip olduğum the balmların hepsinin hakkını vererek kullanıyorum:) the balm ürünleriyel ilgili yazılmış çok fazla yazı var, swatchlarıyla birlikte. Bu yüzden ben ekstra birşey söylemek istemiyorum:) sorularınız ve yazısını yazmamı istediğiniz bir ürün olursa yorum bırakabilirsiniz.


The balm bahama mama bronzer: indirimle 14.50 tl 
The balm tekli far just this once jamie: indirimle 7.50 tl 
Balm shelter renkli nemlendirici: indirimle 22 tl ye almıştım.



The balm nude tude palet: indirimle 35 tl ye almıştım tabi şimdi fiyatı çok düştü:(

2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Paleti bende çok beğeniyorum, ayrıca rimelleri de çok başarılı bence,

    Takipleşmek dileğiyle bende beklerim:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim the balm dan ilk paletim:) şimdi jovi paleti almak istiyorum. Rimellerini hiç denemedim, güzelse indirimde şans verebilirim onlara da:))

      Sil