14 Mart 2013 Perşembe

Rimmel Stay Matte Long Lasting Sıkıştırılmış Pudra

Herkese merhaba:) bugün hepinizin birçok yerde görüp okuduğu bu pudrayla ilgili yorumları bir de benden dinleyin istedim. Bu pudra benim vazgeçilmezlerim arasında kendisi 3. Kutum olacak. Yağlı ciltlere şiddetle tavsiye ederim. Üzerinde 5 saate kadar yağlanmayı kontrol altına alıp parlamayı engellediğini söylüyor. Bu kesinlikle doğru. Benim cildim çok çok yağlı 3 saate kadar yağlanamadan duruyor bu pudra sayesinde 3-4 saatte bir tazelerseniz hiç bir problem yok!
Renk konusuna değinecek olursak eğer, hangi rengi alırsanız alın farketmiyor çünkü sürüldükten sonra transparan bir hale geliyor. Yani cilde renk vermiyor. Ben hep 006 warm beige rengini kullandım. Ama bu rengi bulamasam da başka renklerini alırdım.
Ürün 14 gr ve 12.99 tl. 30 ay kullanım ömrü var.
Rimmel ürünlerinde sık sık 2. Ürüne %50 indirim kampanyası oluyor. İndirim olmasa bile performansına göre çok çok uygun fiyatlı bir ürün.
Hoşçakalın:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder