13 Mart 2013 Çarşamba

Makyaj kombinim: Salı

Herkese merhaba:) bugünkü makyajımda gördüğünüz gibi biraz fazla ürün kullandım sebebi bütün gün dışarıda olacak olmam o yüzden makyajı iyi ve özenle yapıp yanıma fazla bir malzeme almıyorum böylece:)
Balm jovi paletten kullandığım renkleri de göstermeye çalıştım. Göz makyajımı biraz koyu yaptığım için ruj olarak rimmel in apocalipslerinden 600 nude eclips i tercih ettim. Allık ve aydınlatıcı olarak palettekileri kullandım. Gerisi resimlerden anlaşılıyordur sanırım:)
Umarım size fikir verebilmişimdir. Hepinize bol makyajlı günler:))




2 yorum:

  1. Daha önce the balmın hiç bir ürününü kullanmadım. Paletteki renkler oldukça kullanışlı görünüyor. Organik olduğunu duymuştum. Kalıcımı peki?

    Kalpli kutuya makyaj malzemesi koymak iyi fikirmiş. Bende de vardı böyle bir kutu ne yapsam diye düşünüyordum. Bu şekild değerlendirmeyi düşünücem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The balm ürünlerini kesinlikle denemelisin harika ürünleri var:)makyaj malzemelerimi normalde ben de böyle kutulara koymuyorum, sığmaz çünkü bunu çekim için kullandım:)

      Sil