17 Mart 2013 Pazar

Essence Rujlar: İn The Nude & Coralize Me!

Herkese mutlu pazarlar:) Bugün elimde bulunan iki Essence ruju yorumlamak istiyorum. Öncelikle essence rujların çok renk vermediğini ve oldukça hafif yapıda olduğunu söylemeliyim. Mat ruj sevenler bu rujlardan memnun kalmayacaklardır. Essence ruj serisinin ıslak bir görüntüsü var. Bu genelde içinde ışıltı, sim barındrımayanlarda görülüyor. Simlilerin yapısı biraz daha iyi geldi bana.
İlk rujum 52 numara İn The Nude: güzel bir nude renk. Benim ilk nude rujum. Rengini güzel veriyor. Ancak hiç mi hiç kalıcı değil. 1 saat bile dudağımda kalmıyor benim. Bu yüzden beğenmedim maalesef ama rengi gerçekten güzel bir nude rengi
Diğeri 55 numara Coralize Me! Bu ruj pırıltılı yapıda rengini de iyi veriyor. Güzel bir turuncu coral rengi arası:) rengi tam yazlık bir renk yani. Bunun da kalıcılığı hiç yok. Ama nude olana göre daha iyi geldi bana. Nude olan daha yapış yapış bu daha iyi bir yapıda.
Fiyatları 6.99 tl olmalı.
Sizler de essence rujlarını denediniz mi? Önerebileceğiniz renkler var mı?:)


6 yorum:

  1. Merhaba,
    ben hiç denemedim essence ürünlerini.ilk fırsatta edinmeyi düşünüyorum kendime.sinsiz olanı sevdim ama kalıcı olmaması kötü olmuş.

    benim blogumada beklerim seni canım;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu rujum tek olumsuz yanı bu:( bloğunu izlemeye aldım cnm:)

      Sil
  2. 55 nolu ruja bayıldım tam bana yakışan renk ;)
    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Bende 31-33-42-44-52-53 numaraları var.
    En çok 33 ve 53 ü seviyorum :)
    55i merak ettim bak bi daha gittiğimde bakayım:)

    YanıtlaSil