20 Mart 2013 Çarşamba

Yves Rocher Alışverişi

Herkese yeniden merhaba:) bugünlerde sürekli alışveriş yazılarıyla karşınıza çıkıyorum,sanırım biraz alışverişe ara vermem gerek:) bugün posta kutuma düşen Yves Rocher kartını görünce akşam doğruca Avm nin yolunu tuttum. Yves Rocher kart sahiplerine %30 indirim vardı. Ayrıca bu güzel seyahat kozmetik çantası da hediye:) oldukça kaliteli ve kullanışlı görünüyor. Biraz da bu çantayı almak için ürün almış oldum:) ama olsun zaten sürekli kullanıp beğendim bir ürünü aldım. Evet akneli ve problemli ciltlere yönelik bu tonikten 2 kutu bitirdim bu 3. Olacak:) parlamayı engelliyor. Yağlı ciltlere tavsiye ederim:)toniğin normal fiyatı22.90 % 30 indirimle 16 tl ye gelmiş oldu.



10 yorum:

  1. Güle güle kullan. Çanta çok güzelmiş gerçekten. Ne kadar süreli bir kampanya bu acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) çanta çok güzel çok fazla ürün alıyor içine oldukça da kaliteli:) 5 Nisan'a kadar devam ediyor.

      Sil
  2. makyaj çantası güzel görünüyor.güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:) sırf çanta içindi bu alışveriş:))

      Sil
  3. çanta çok güzel görünüyor çanta hediyesi için limit varmı acaba alışverişte birde aldığınız tonik akneye iyi geliyormu faydasını gördünüzmü kızımda aynı problem varda yardımcı olursanız sevinirim teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Nasıl sahip olabilir acaba üyelik kartına. Çok beğendim çantayı. Bölümleri ayrı ayrı kullanılabiliyor mu acaba ki

    YanıtlaSil
  5. Bende çantaya bayıldım hemen gidip bişey alayım bari:)

    YanıtlaSil
  6. Pelinceçanta için limit yok yalnızca yeşil puanlı ürünler olmuyor. Tonik gerçekten güzel. Bütün seri ile birlikte kullanılırsa belki fayda edebilir:)
    Oğuz Çakır;alışverişden önce kartı isteyebiliyorsunuz 1 tl ye hemen kaydınız yapılıyor çantanın 3 bölümü var ayrı ayrı hepsi biri büyük ve içinde cebi de mevcut: çanta harika hemen gidip almalısın:)
    Sevgili melal

    YanıtlaSil
  7. Çanta çok kullanışlı gibi. :)
    Onun için bile alınabilir bir şeyler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle:) ben de sırf çanta için aldım ürünü:))

      Sil