14 Mart 2013 Perşembe

Toffe Treat Kokulu Mum

Herkese merhaba:) bugün bloğum için değişik bir yazı yazmak istedim. Geçenlerde migroslarda 8 Mart kadınlar günü için 8-11 Mart arası cilt bakımı, parfüm ve züccaciye ürünlerine indirim vardı. Ben de eksik kalmadım tabii. Cilt bakımı adına fazla bir ihtiyacım olmadığı için yalnızca bir temizleme jeli ve deodorant almakla yetindim. Züccaciye ürünlerinde %40 indirim vardı ve bu mumun kokusunu duyunca dayanamayıp aldım. Koku veren mumlara bayılıyorum açıkcası. Ancak eskişehir de bu imkan çok kısıtlı yani bath and body works yok ve kokulu mum satan doğru düzgün bir yer de yok:) herseyse fazla da uzatmayayım bir mum için:)mumun adı ''toffe treat''Harika bir karamel be tarçın kokusu var. Ben tarçın kokusu sevmem ama bu mumda tarçın kokusu karamel kokusunun altında kalıyor. Yaktığım zaman da odaya kokusu vermesi gayet hoş ve yeterli. Kısaca ben Migros'tan aldığım bu mumdan hiç beklemediğim şekilde memnun kaldım keşke diğer çeşitleri de bunun kadar güzel koksaydı:( indirim bitmeden belki 1 tane daha alabilirim eğer bulursam tabii:)
Ürünün indirimsiz fiyatı: 11.50 % 40 indirimle 6.90 tl ye gelmiş oldu ki gramajına göre gayet iyi bir fiyat (283gr)
Eğer denk gelirseniz bir bakın derim ben. Herkese karamel kokulu günler dilerim:))hoşçakalınnn...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder