23 Mart 2013 Cumartesi

Diadermine Lift BB Krem

Herkese yeniden merhaba:)sizlere bir süre kullanıp sonra anneme transfer ettiğim bir bb kremi anlatmak istedim. Bu kremin kırışıklıklara karşı bakım yaptığını fark etmeden almıştım. Eve gelince gördüm tabi. Birkaç kez kullandım. Güzel bir ürün kapatıcılığını beğendim ama kesinlikle yağlı ciltlere uygun değil. Çok çabuk parlama yaptı. Hem bu sebeple hem de yaşlanma karşıtı bir ürün olduğu için anneme verdim. O ilk kutuyu bitirmek üzere. Stoğu da yapıldı tabi indirimde:) annemin cildi kuru ve problemsiz. Onun cildinde gerçekten de üzerinde yazdığı gibi kusursuz bir görünüm sağladı:) annem kreme 10 üzerinden 6 verdi:) bizdeki renk açık/orta ton. Bir de orta/koyu ton olanı var ama o esmer ciltlere bile koyu gelebilir.
Kremin vaatleri şöyle:
Mükemmel cilt için 6 etki bir arada:
Sıkılaştırır
Pürüzsüzleştirir
Kusurları düzeltir
Cilt tonunu eşitler
Aydınlatır
Canlandırır
Not:swatch yaparken fark ettim. Ürün kabında beklerken fena halde koyulaşma yapmış:(



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder