4 Mart 2013 Pazartesi

Flormar fondöten fırçası

Flormar duo fibre fırçası ya da diğer adıyla fondöten fırçasını anlatmaya çalışacağım bugün. Fırçayı büyük umutlarla almıştım çünkü daha önce bu tip bir fondöten fırçası kullanmadım. O bildiğimiz yassı düz fondöten fırçalarını kullandım. Tabiiki o fırçalara uygulama hiç de hoş olmuyor çok fazla iz bırakıyor. Bu yüzden ben daha çok elimde uygulama yapıyordum. Bu fırçayı aldığımda çok da sıvı olmayan krem yapılı bir fondötenle denedim. Sonuç hiç de başarılı değildi:(belki fondötenden kaynaklı bir sorun diye düşünerek daha sıvı bir fondöten uygulamayı denedim ama sonuç yine aynıydı. Fırçanın sorunu ürünü çok iyi dağıtamaması ve kıllarının hemen birbirine yapışması. Ayrıca fırça kılları çok uzun bu sebeple uygulama yaparken eğrilip bükülüyor. Yüzde iz bırakması da cabası. Yani fırçayla ilgili iyi bir izlenimim yok. Ben şu anda bu fırçayı elimle uygulama yaptıktan sonra kullanıyorum elimin bıraktığı izleri gidersin diye. Onun dışında bu fırçanın benim için hiçbir işlevi yok. Pudra uygulama konusunda da oldukça başarısız. Kısaca bu fırça benim için sınıfta kaldı. Şu an real techniques fırçalardan almayı düşünüyorum kısmetse face expert ve blush brush ı:)

Fırçayı flormar standlarından 16.90tl ye satın alabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder