13 Mart 2013 Çarşamba

Essence ürünlerim...

Essence ürünleri gratislerde satışa çıktığında ben de merak ederek birkaç ürününü alıp denedim ve oldukça beğendim. Bunun üzerine essence den alışverişlerim devam etti ve fotoğraftaki ürünleri şu anda elimde. Birçoğundan oldukça memnun kaldım, kimisini de hiç beğenmedim. Ancak genel olarak essence ürünleri fiyat-performans açısından oldukça iyi.
Fotoğraftaki ürünleri tek tek yazacağım zaman içerisinde. Ancak içlerinde merak ettikleriniz varsa yorum bırakın, onlara öncelik verebilirim:)) ürünlerin çoğunu geçen ay yapılan bazı ürünlerdeki 3.50 tl indiriminden edinmiştim:) sanırım hala devam ediyor.
Herkese sevgiler, hoşçakalın:))




6 yorum:

  1. transparan pudra ve stay all daylar diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stay all day farları yazmıştım canım blogda:)

      Sil
  2. Hepsiyle ilgili yazarsan çok şükela olur bence, benim de kullandığım bir kaç ürünü var memnun olduklarım ve olmadıklarım var. Cesaret edip alamadıklarım var. Bilgilendirici bir post çok faydalı olcak

    Beklemedeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini yazmaya çalışacağım:) anlaşılan essence ürünleri herkes tarafından merak ediliyor:)

      Sil
  3. Merhaba canım, benim de blog Essence bloguna döndü :D
    Bu arada indirim martta sonlandı malesef:/

    Ben pigmentini ve kaş kitini merak ediyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda yorumlamaya çalışacağım hepsini:)

      Sil