14 Ağustos 2013 Çarşamba

Tatil Makyaj Çantamda Neler Vardı?

Herkese merhaba:) Ben bu yazıyı yazmak için biraz geç kalmış olabilirim çünkü tatilim bu sene diğer yıllara göre daha geç oldu. Esasında bu yazıları tatile giderken yazıyorlar sanırım ama ben döndükten sonra yazmayı tercih ettim:) 
Benim makyaj çantam ve cilt bakım ürünlerimin olduğu çantam ayrıydı. Bu yazıda makyaj çantamdan bir sonraki yazıda ise bakım ürünleri, güneş kremi gibi ürünlerin olduğu çantamdan bahsedeceğim.
Bakalım ben yanıma neler almışım:)
Kullandığım çanta dünkü yazımda bahsettiğim Phılıps epilatörümle hediye verilen bu çık ve kaliteli mor çanta idi.

İçi iki bölmeli ve içine koyacaklarınızı tutacak lastikleri var bavullarda olduğu gibi.

İlk kısma ten ürünleri ile far paletlerimi koydum. Allık biraz fazla götürdüm sanırım ama ayrım yapamadım:)

Yüz ürünlerim ve far paletlerim böyleydi. Aynası olan küçük lastikli bölmeye bir tırnak törpüsü ve cımbız attım:)
Diğer bölmeye ise fırçalarımı ve göz ürünlerim ile ruhlarımı koydum.

Fırçalar çok yer kapladı doğrusu ama hepsi kullandığım fırçalar olduğu için götürmek durumundaydım.

Fazla ruj ve göz kalemi filan götürmedim zaten far paketleri yeterli geliyor. Bir Jel eyeliner bir de likit eyeliner aldım yanıma. Essence kaç kiti ve kaş jeli zaten vazgeçilmezim. Maybelline Rocket Mascara olmazsa olmazım:) Ruj olarak rımmel in apocalıpslerinden celastal ve nude rengi ile kate rujlardan 16 numara essence rujlardan da 52 numarayı tercih ettim. Koyu renk ruj kullanmayı sevmiyorum malesef. Maybelline color tatto pink gold U ise üşengeç olacağım günler için attım çantama:) bir adet siyah bir adet beyaz göz kalemi ve bir nude dudak kalemi ile çantamı tamamladım:)

2 yorum: