13 Ağustos 2013 Salı

Yeniler: Elektronik

Herkese merhaba:) yeni bir alışveriş yazısı. Bugün severek aldığım iki üründen bahsetmek istiyorum. Her ikisi de Philips markasına ait. Biri epilatör, diğeri saç kurutma makinesi. Esasında epilatörüm çok eskiydi artık yenisi gerekiyordu fakat saç kurutma makinesine ihtiyacım yoktu. Ancak artıkbu yıl evden ayrılacak gibiyim. Bu sebeple kişisel ihtiyaçları tamamlamaya başladım. 


İlk ürün çok ihtiyacım olan epilatör. Ben açıkçası kendi makineme çok alıştığım için çok korkuyorum diğer makineler acıtır mı diye ama bunu eve geldiğimde denedim ve hiç öyle olmadığını gördüm. Gayet yumuşak ve minimum acıyla işini yapıyor. Sevdim bu ürünü:)

İki tane başlık bir temizleme fırçası ve bir de Peeling fırçası ile geliyor.
Peeling fırçası oldukça yumuşak ve kullanışlı görünüyor buna bayıldım doğrusu:)

Bu da hediye çantası oldukça kullanışlı ve kaliteli.içinden epilatörü ve diğer parçaları içine yerleştirebileceğim büyük süngerler çıktı fakat Ben makyaj çantası olarak kullanacağım için onlarI attım:)içi bu şekilde iki bölmeli yapılmış.



Diğeri de katlanabilir kaç kurutma makinesi bunu da sevdim ısısını iyi veriyor. Fön için ile uygun. Bu da güzel kaliteli bir saklama çantası ile geliyor. Ve katlanması sayesinde çok az yer kaplıyor seyahat için oldukça elverişli:)


Fiyatları yazmayı unutmuşum sanırım:) epilatör 220 tl. Saç kurutma makinesi ise 70 tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder