15 Ağustos 2013 Perşembe

Alışveriş: English Home ve Yves Rocher Online

Herkese merhaba:) Dün English Home mağazalarında tüm havlular %50 indirime girdi. Ben de bu indirimden yararlanmak üzere alışveriş merkezinde aldım soluğu:) mağazaya gittiğimde ortalık toz duman bir haldeydi. Pazaryeri gibi sanki:) bir ara almaktan vazgeçecektim neyse ki kısa sürede mağaza bir nebzeolsun boşaldı. Ben de kendime bir banyo havlusu, bir yüz ve bir de el havlusu aldım. Artık bavulları hazırlıyorum yavaş yavaş:) (merak edenlere: Türk dili ve edebiyatı öğretmeniyim atama bekliyorum:))
Aldıklarıma bakalım:

Havlular oldukça kaliteli ve yumuşacık. English Home havlu konusunda da beni şaşırtmadı:)
Fiyatlara gelecek olursak: 
Banyo havlusu: 24.90 ( 12.45 tl)
Yüz havlusu: 12.90 ( 6.45 tl)
El havlusu: 5.90 ( 2.95 tl)
Yves Rocher Online Mağazası'ndan ise mailime gelen fırsatı değerlendirmek üzere bir alışveriş yaptım. Üyelere özel online alışverişte nemlendirici ya da tazeleyici maske hediye ediliyordu. Ben yine bu fırsatı değerlendirmek için daha önce de aldığım metal oval sepetten aldım. Çünkü bu sepete bayıldım ve dekorasyonda da güzel bir şekilde değerlendirilebileceğini düşündüm. Alışverişimi 13.08.2013 salı günü verdim ve bu sabah (15.08.2013) ulaştı bana. Bir önceki alışverişime göre çok daha hızlıydı.

Metal sepet: 8.00 tl
Maskenin normal satış fiyatı: 16.90 tl
Bir de her alışverişe bu çanta veriliyordu hediye olarak. Çok kaliteli olduğunu söyleyemem. Naylondan yapılmış,birkaç kullanımlık sadece. Plaja uygun bi çanta:)
Kargo ücreti: 5 tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder