8 Mart 2013 Cuma

8 Mart kadınlar günü indirimi alışverişim:))

Herkese merhaba. Hepinizin kadınlar günü kutluyorum:) bugün erkenden kalkıp wishtlistimdeki ürünleri almak için yola koyuldum:) biliyorsunuz indirim zamanlarında geç kalınca herşey tükendiği için istediklerimizi alamıyoruz. O yüzden bu sefer elimi çabuk tuttum. Gratisten ve watsons dan aşağıdaki ürünleri satın aldım. Yalnız indirim beklediğim gibi değildi. Yalnızca the balm ürünlerinde % 50 indirim vardı. Diğer markalarda 2. Ürüne %50 indirim vardı bazılarında hiç yoktu:( cilt bakım alışverişi için watsons ya da Migros'u tercih edin.

The balm balm jovi palet: 50 tl den 25 e düştü:)
The balm tıme balm primer: 32 tl den 16 ya düştü
The balm çift uçlu far fırçası: 25 den 12.50 ye düştü
Rimmel London stay matte pudra: 12.99
Rimmel London likit ruj: 12.99 (2. Ürüne %50 indirim vardı)

Ben wishtlisimin dışına çıkmadım fazla. Hatta almadığım ürünler oldu. Artık onlar da bir dahaki indirimlerde inşallah:)

Peki siz neler aldınız bu indirimden:) paylaşımlarınız ve tavsiyeleriniz için yorum bırakmayı unutmayın:) herkese mutlu alışverişler:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder