16 Nisan 2013 Salı

Mayıs Wishlist'im

Herkese merhaba:) Mayıs ayı için bir wishlist oluşturdum.çünkü her ne kadar kendime kurallar koysam da (project pan gibi) bunlara uymayarak çok gereksiz ürünler aldığımı fark ettim. Wishlistime bana gerçekten gerekli olan az-öz kaliteli ürünler koymaya dikkat ettim. tabii bu listedekileri bir ay içinde almam mümün olmayacak, sırayla alacağım. bakalım listede mayıs ayında hangi ürünlerin üstünü çizebileğim:)
cilt bakım rutinimi değiştirmeyi ve bioderma ürünlerine başlamayı düşünüyorum. Bu sebeple wishlist'ime koyduğum ürünler çoğunlukla bioderma ürünlerinden oluşuyor:)



Mayıs ayında kesinlikle almak istediğim 3 ürün real techniques fırçalar. Daha önce core collection ve  blush brushı almıştım ve gerçekten bu fırçalar hakkında ne söylense yetersiz kalır:) real techniques fırçalarımı bu şekilde tamamlamayı düşünüyorum:)




Malum Mayıs ayında anneler günü var, bir indirim bekliyoruz gratisten:)bunlar da indirim olursa The Balm'dan almak istediklerim.

Gördüğünüz gibi liste biraz kabarık:)ama acelem yok zamanla almayı düşünüyorum hepsini.sizlerin listeme eklemem konusunda tavsiye edebileceğiniz güzel ürüler var mı? yorrumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder