13 Nisan 2013 Cumartesi

Cloud10Beauty Alışverişim: Real Techniques Brushes ve Satışı

Herkese merhaba:) Bugün kapının sesiyle uyandım. Baktım ki real techniques fırçaların gelmiş bile:) çok çok şaşırdım bu kadar hızlı geldiğine doğrusu. P.tesi vermiştim siparişi ve bugün elimde. 5 günde:)) cloud10beauty sitesine olan güvenim bir at daha arttı böylece. Çok çok ilgili çalışanlar var gerçekten. Keşke daha önce sipariş vereymişim dedim kendime. Fırçaları kullandıkça detaylı yorumlarımı yapacağım elbette :)
Siz de ben gibi bunca zaman korkudan sipariş veremediyseniz bu sitesi tavsiye ederim:) tabiki herkese aynı olacak diye bir şart yok. Yurt dışı alışveriş hep riskli.
Ama almak isteyip de sipariş veremeyenlere bir müjde diğer fırçalarım da yolda satın almak isteyenler iletişim kurabilir benimle:)
Herkese mutlu haftasonları:)))


Not: çekiliş sonucum akşam blogda olacak:)

3 yorum:

  1. Merhaba:)
    Fırça setinin fiyatını öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba fırça setleri 95 tekliler 50 tl:)

      Sil
    2. Bir arkadaş expert face beush istedi isterseniz size de sipariş verebilirim düşünüyorsanız mail atabilirsiniz :)

      Sil