4 Nisan 2013 Perşembe

English Home Alışverişim:)

Herkese merhaba:) bugün çocuklar gibi mutluyum nedense:)) dün akşam ben evden çıktıktan sonra English Home un online sitesinden yaptığım alışveriş paketim eve gelmiş. Gerçekten çok hızlı gönderim yapmışlar. Salı günü sipariş vermiştim. Çarşamba akşamında evime ulaştı. Çok çok sevindim. Ben buradan aldığım indirimli ürünleri mağazada bulacağımı sanmıyordum. O yüzden ilk önce online alışveriş yaptım. İstediklerimin hepsi stokta yoktu. Bir bakayım belki bulurum diye esparkta ki mağazasına gittiğimde bu şirin mutfak seti yeni gelmişti. Bütün takımı vardı. Çalışan bayanlar çok şanslısınız henüz geldi dediler. Ben de seti tamamlamak için eksik parçalarımı da aldım. Bu seti çok çok beğendim. English home ürünlerini de öyle. İlk alışverişimdi english home dan bir de internetten bu kadar ucuza alınca acaba kalitesiz mi diye düşündüm ama dün mağazada görünce dayanamayıp bütün seti tamamladım.
Ürünlerin hepsini açıp net bir şekilde gösteremediğim için önce bir kolaj hazırladım:)










%50 indirimli fiyatlar:
önlük: 7,45 tl
3'lü kurulama havlusu: 8.45 tl
masa örtüsü: 24.95 tl
servis seti: 14.95 tl
tutaç: 4.98
eldiven: 4.95 tl
runner: 13.45
ekmeklik: 6.45 tl
ekmek torbası: 9.45 tl
kırlent: 7.44 tl

1 yorum: