7 Şubat 2014 Cuma

English Home Havlu Alisverisim ve Ikea Benzeri Saksilarim:)

Herkese merhaba:) bugun sizlerle English Home'dan yaptigim havlu alisverisimden bahsedecegim. Artik ceyiz alisverislerine biraz hiz verdim:)Ufak tefek hosuma giden parcalari toplamaya basladim.
9 Subat'a kadar tum havlular %50 indirimli olarak satista. Bu firsati degerlendirmek isteyenler English Home magazalarini ziyaret etmeli cunku cok guzel havlular var:)
benim aldiklarim topluca bu sekilde:)
Biraz da yakindan bakalim. oncelikle bu yuz ve el havlularini bayilarak aldim. ilk sectiklerim bu havlular oldu. 2 adet yuz ve 2 adet el havlusu aldim bu seriden. Yuz havlularinin tanesi indirimsiz 16.90 tl. el havlularinin tanesi ise inditimsiz 6.90 tl.
Daha sonra bu beyaz ustune gumus islemeli piriltili havlulara bayildim. Ozellikle de fiyonkla suslenmis olmasi beni cezbetti. bunlarin fiyatlari da yukaridakilerle ayni. yalnizca el havlulari 4 adet bu setimde:)
bir sonraki havlularim da bu visne curugu jakarli havlular. Bunlarin da renklerine bayilarak aldim. Yuz havlularinin tanesi indirimsiz 12.90 tl. El havlularinin tanesi 6.90 tl.
Tam magazadan cikacagim sirada bu sirin minik cerveveyi gordum ve bayildim. Tabiki almasam olmazdi. Fiyati 12.90 tl.

Bu saksilari ise siradan bir milyoncuda gorup aldim. Ikea saksilarina benzetmisler:)Tanesi 1tl idi.

Benim bugunku alisverisim boyleydi. Bu arada tum havlulara toplam 70 tl odedim. Bence oldukca kazancli bir alisveristi. Toplam 14 parca havlum oldu:) Indirimi degerlendirmek icin son 2 gun:)
herkese mutlu hafta sonlari diliyorum,Hoscakalin:))

2 yorum:

  1. Bir milyoncunun yerini tam olarak soyleyebilir misiniz? Gule gule kullanin aldiklarinizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim:) saksılar eskişehirde hamamyolunda bulunan milyonculardan biriydi;)

      Sil