10 Ekim 2013 Perşembe

geri döndüm:)

herkese uzunca bir aradan sonra yeniden merhaba:) bu uzunca aranın benim için oldukça güzel sebepleri vardı. en başta atanmam geliyor. evet yorucu bir kpss maratonunun ardından nihayet atanabildim:))çok mutluyum. uzun bir süredir yoğunluktan dolayı bloğa hiç vakit ayıramadım,yazılmayı bekleyen bir sürü yazım oldu:) bundan sonra fırsat buldukça bloğuma bol bol vakit ayıracağım. sizler de beni izlemeye devam edip yorumlarınızı eksik etmezseniz çok sevinirim:)
 

4 yorum:

  1. Yeniden hoşgeldin aramıza :) Darısı benim gibi atanamayanların başına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbuldum:)umarim kisa zamanda atanirsin canim:))

      Sil
  2. Tebrik ederim atanmana çok sevindim :) ayrıca öğretmensen hoş geldin aramıza diyeyim ^^
    Hepimizin yoğun zamanları oluyor mesela bu aralar bende ihmal ediyorum blogumu :(
    en kısa zamanda döneriz eski hallerimize inşallah (:

    YanıtlaSil