18 Temmuz 2013 Perşembe

Online alışveriş: Yves Rocher ve Lila Kutu

Herkese uzun bir aradan sonra merhaba:) bugün elime ulaşan iki alışveriş kolisinden bahsetmek istiyorum. Her iki siparişim de bu sabah aynı anda elime ulaştı. İlk siparişimi geçen cuma yves Rocher nin online alışveriş sitesinden vermiştim. O biraz gecikmeli geldi bence Pazartesi elimde olabilirdi bu sipariş. Diğeri ise salı gecesi lila kutudan verdiğim sipariş. O diğerine göre çok daha hızlı ulaştı elime.

İlk önce lila kutu'dan aldıklarıma bakalım. Tek siparişim bionesia %100 saf Argan yağı idi.

Gördüğünüz gibi ürünler çok hoş bir şekilde paketlenmişti. Bu lilakutu'dan ilk alışverişimdi. Bu özenli paketi ve hızlı gönderimi çok beğendim doğrusu:)
Hediye olarak iki sample ürün ve bir de cosmed'in tüy azalttığı body losyonunu göndermişler. Bu arada bionesia Argan yağının fiyatı 49.90 tl idi. Ve lilakutu'dan yapılan alışverişlerde de kargo ücretsiz:) kısaca bu alışverişden memnun kaldım:))
Diğer kutum ise Yves Rocher'dan. Bu siparişi dediğim gibi geçen hafta cuma vermiştim neredeyse 1 hafta olacak. Gecikmeli geldi bence ama olsun ben bu alışverişden çok memnun kaldım:)aldıklarıma gelecek olursak yalnızca beyaz dekoratif metal sepet:) diğerleri ise hediye. Aslında bazen üyelere yapılan kampanyadan yararlandım desem daha doğru olur. e postama gelen mailde online alışverişte vanille noire deodorant ve makyaj çantasının hediye geleceği yazıyordu. Ben de bu güzel kampanyayı değerlendirmek istedim. 
Alışveriştem sonra seçebileceğimiz 3 çeşit çanta vardı. ben bu minik makyaj çantasını seçtim. tam çantaya atmalık:)Duş jeli ise ekstradan koydukları güzel bir hediye oldu benim için:) beyaz metal sepetin fiyatı 8.00 tl. Kargo ise 5 tl idi. Bu arada vanille noire harika bir kokuymuş:) parfümünü almayı düşünüyorum:))

11 yorum:

  1. Metal sepete bayıldım.Vanilla Noir ise iyi bir indirim yakaladığımda mutlaka alacağım bir koku.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) vanille noire benim de alınacaklar listeme girdi:))

      Sil
  2. Çok kârlı bir alışveriş olmuş canım hepsini güle güle kullan :) ben de çok seviniyorum siparişimin yanında hediye geldiği zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) online alışverişin bu hediye tarafı benim de çok hoşuma gidiyor:)

      Sil
  3. Gerçekten karlı bir alışveriş olmuş:) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Sepetin çok şirinmiş. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sepete bayıldım gerçekten.teşekkür derim:)

      Sil
  5. Sepeti ben de geçen fırsatta almıştım :) http://www.kontesce.com/2013/06/bir-oneri-yves-rocher-online-frsatlar.html
    Bu seferkini değerlendirmedim, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) ben de ilkin senin postunda görmüştüm bu şirin sepeti. Böyle bir fırsat olunca da değerlendirmek istedim:)

      Sil
  6. Akıllıca bir alışveriş olmuş doğrusu hem bizim içinde bir fikir oldu.Güle güle kullanın. :)

    YanıtlaSil