25 Şubat 2013 Pazartesi

essence stay all day farlar

Essence markası gratislere yeni geldiğinde bu fuarlardan bir tane alıp denemiş ve çok beğenmiştim. Essence in bazı ürünlerindeki 3.50 tl kampanyasına bu farlar da dahil olunca koleksiyonun tüm renklerini aldım. Farlar krem yapıda, ne çok sert ne de çok yumuşak.uygulaması kolay ancak fırçayla uygulanması çok başarılı sonuç vermiyor. En iyi sonucu Parmaklarınızla elde edebilirsiniz. Kalıcılığı konusunda ise çok başarılı olduğunu söylemeliyim. sabah sürdüğüm far akşam saatlerinde hala ilk sürülmüş gibi yerli yerindeydi:)
Seride toplam 9 adet renk var ama keşke daha fazla renk olsaydı.


Farların ayrıntılı swatchlarını internetten bakabilirsiniz ben göstermedim çünkü kameram çok net algılamıyor renkleri. Bu farlar içinde benim en beğendiğim renkler en üstteki ve en alttaki renk oldu.
Pembe tonlu olan alttaki rengi hemen her gün kullanıyorum far bazı gibi. Kalıcılık konusunda dediğim gibi çok başarılılar.denemenizi tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder